Educating for the sustainable development goals through service-learning
Ribeiro, L.Miranda, F.Themudo, C.Gonçalves, H.Bringle, R.Rosário, P.Aramburuzabala, P.(2023)
, Educating for the sustainable development goals through service-learning
, Frontiers in Education.
Socioemotional skills program with a group of socioeconomically disadvantaged young adolescents
Veríssimo, L.Castro, I.Costa, M.Dias, P.Miranda, F.(2022)
, Socioemotional skills program with a group of socioeconomically disadvantaged young adolescents
, Children - 5.
The importance of phonological awareness in learning disabilities' prevention
Veríssimo, L.Costa, M.Miranda, F.Pontes, C.Castro, I.(2021)
, The importance of phonological awareness in learning disabilities' prevention
, Frontiers in Education.
Construção de projetos de vida em situações de vulnerabilidade social
Pinto, J.(2017)
, Construção de projetos de vida em situações de vulnerabilidade social
, Revista Brasileira de Orientação Profissional.
Article
Necesidades de intervención psicológica: validación de una encuesta con estudiantes universitarios portugueses
Pinto, J.Martins, M.(2017)
, Necesidades de intervención psicológica: validación de una encuesta con estudiantes universitarios portugueses
, Revista de Estudios e Investigación en Psicología y Educación.
Article
Psychological intervention needs
Pinto, J.Martins, M.(2017)
, Psychological intervention needs
, Revista de Estudios e Investigación en Psicología y Educación - 2.
, https://doi.org/10.17979/reipe.2017.4.2.2922
Identificação de necessidades de intervenção psicológica: um estudo-piloto no ensino superior português
Pinto, J.Faria, L.Taveira, M.Pinto, H.(2016)
, Identificação de necessidades de intervenção psicológica: um estudo-piloto no ensino superior português
, Psicologia USP.
Article
O sono em adolescentes portugueses: Proposta de um modelo tridimensional?
Pinto, J.Rebelo-Pinto, T.Pinto, H.Paiva, T.(2016)
, O sono em adolescentes portugueses: Proposta de um modelo tridimensional?
, Análise Psicológica.